Abu Faiz
this site the web

Salam Ukhuwah

Assalamualaikum.

Al-hamdulillah, dengan berkat tok guru-tok guru yang mengajar dapat juga saya membangunkan laman blog saya sendiri. Walaupun tidak sehebat dengan lawan blog yang lain, saya berbangga kerana saya memiliki laman blog yang saya rasakan pada mulanya ia terlalu sukar untuk dibina. Jesteru terima kasih diucapkan kapada En. Muhammad dan rakan-rakan pengajar, tak lupa juga terima kasih kepada anak-anak murid yang lebih mahir yang sudi membantu. Terima kasih juga kepada pihak sekolah khususnya pengetua yang memberi ruang dan peluang untuk saya menerokai ilmu pembinaan lamam blog ini secara percuma. Jazakallah Khairan Kathira. Syukran kepada semua.


0 comments:

Post a Comment

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies